Värmesök...

Remmade ner på bowlinghallen imorse, eller det där lät som man tillät apostlakusarna göra jobbet men så var det inte....Bilen i mitt varmförråd/garage och en skön känsla att maka in sin lekamen där och köra ner till hallen:-)....

Kaffe och macka iordning av den alltid servicemedvetna Morgan på hallen:-) Satt och funderade på varför i hela världen jag satt och kollade på bowling? Inte speciellt bra underhållning och känslan var att tiden kunde utnyttjats bättre...kanske sorterat bortslitna tånaglar i käcka små glasbehållare?

Bowlingspelarna visade upp en ojämnhet som skulle fått huden i Anders Holmertz ansikte att blekna i förlägenhet över sin egen relativa jämnhet.....Äh, jävla Maraboustorkar....och jävla mig som tillåter mig själv att hängglo på nåt liknande, intellektet är ju inte särskilt högt mellan öronen på en själv:-P

Nä, dags att avnjuta ett gott rödvin hämtat från Portugal i gott sällskap...

By the way, gjorde en ny bekantskap igårkväll.....en sällsynt varm människa...Att mina köldstela fingrar blev fullständigt exalterade över hettan i att greppa den välformade levern på sin ursprungliga plats är nästintill en underdrift.....Time for dinner 

Kommentarer
Postat av: nicke

spelade iallafall 808 i andra matchen !!

nicke

2010-01-09 @ 21:55:37
Postat av: Mr Pink

Japp:-) Bra spelat, Nicke!:-)

2010-01-09 @ 23:32:33
Postat av: Storm

Om du nu funderar på varför du sitter kollar på likasinnade klot så har jag ett tips !.



Borra några hål på "Ångbåt" med en isborr,och använd sedan ett pimpelspö med en s.k vertikalpirk med en trekrok i valfritt utförande. Fäst sedan ett bete (typ mygglarv eller pinkies), slappna sedan av och "guppa" ditt spö i vertikal riktning.



Jag lovar att att dina "bekymmer" försvinner inom kort ;-) !



Hae't !

2010-01-09 @ 23:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0