Avslöjande

Om man drar i sig ett par glänsare rödvin av ädel härkomst, injicerar Citalopram och idkar könsumgänge med en uppstoppad hackspett

Har man problem då?

*****

Kulstötare har små kukar

Åtminstone de flesta
Mycket avslöjande med de tights som friidrottare oftast bär

Själv stötte jag åt mig ett brons på ett skol-dm i kulstötning en gång i tiden

*****

Testade träning idag

Crosstrainer

Vikter

Nytt pers i bänk känns avlägset

Infarkt känns nära

*****

San Miguel, ölet

Drack jag en av de första gånger min hjärna blev påverkad av alkohol

Dricker några nu

Åren har gått

Det smakar gammalt

*****

Facebook

Facebook

Ännu en anledning att odla sina misantropiska anlag

*****

Sandaler och strumpor

Människosläktet borde dö ut

De är inte värda bättre

*****

Hatar mjukt toapapper

Tjejen hittar alltid små kluttar av toapapper i röven vid 69:an

*****

Samlat på allt

Mer än de flesta

Att hitta urklipp ur det lilla reklambladet Orsa-Nytt med veckans bio är få förunnat







Kommentarer
Postat av: B

Fullkomlig världsklass - borde publiceras..... någonstans..... vet bara inte var.......

2010-07-31 @ 21:01:17
Postat av: Hasse

Satt vid datorn och åt en macka.Den blev lite svårare att få ner efter det mjuka toapapperet och 69an.

Det är underhållning i världsklass.

En sida Birro borde få ta del av.Finns en del likheter

mellan er tycker jag efter att ha varit och lyssnat

på honom.

2010-08-01 @ 12:46:47
Postat av: Mr Pink

Käka aldrig vid datorn är ett gott råd;-)Var någonstans var ni och lyssnade på honom? Vi var på en av hans uppträdande i Falun.

2010-08-01 @ 13:08:12
Postat av: Hasse

Vi hade vägarna förbi Ludvika när han invigningstalade

på Dan Anderssonveckorna,vi slank in och lyssnade på honom.Han säger mycket bra,han är lysande bra.

2010-08-02 @ 12:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0