Saturdaynight och Super 8

Stekt lax serverad med pressad potatis, parmesan best quality importerad från Italien och en dragonsås på creme fraiche med den godaste honeysenapen Briannas from the States irörd med mina väna händer.....En god middag helt enkelt:-)

Skvättat i mig ett par munnar rödvin också, dock inte det bästa jag inmundigat......Men man kan inte få allt.

Funderar på en film ikväll, kanske "Snabba cash"....eller så letar jag reda på någon sällsam slaktarhistoria i bokhyllan som eventuellt tål att ögnas igenom ännu en gång.

Är i färd med beställningar på några filmsajter. Bland annat tänkte jag mig alla säsonger av "Tales from the Crypt". Blev sju säsonger av den serien och de hamnar förhoppningsvis snart i min brevlåda.



"Triangle" och "Horrors of war" är två andra engelska importer som noterats och kanske finner sin väg. Tänkte beställa den gamla filmen " Moby Dick"också, med Gregory Peck som Kapten Ahab. Film kan man aldrig få för mycket av.


Annars kan ni ju fundera över den här......!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0