Strumpstickevarning

Känner mig som Ray Liotta i "Hannibal".
 

Att trä en strumpsticka från öra till öra vore en befrielsehandling av episka mått


I´m overheated

Min hjärna behöver kylas ned, behöver mer utrymme....eller helt enkelt alkohol

Försöker vara till lags och sy ihop ett femtontal saker på samma gång
Utsikter att lyckas: 0
Utsikter att misslyckas: Grand Canyon

Nä, får bita i tuggbenet, kamma ihop en frilla och borra ner skallen

Det får lösa sig
Gillar ju egentligen att ha många bollar i luften och jonglera kan jag ju


....sade han med ett tillkämpat leende, sträckte sig knarrande mödosamt efter vapnet som laddats omsorgsfullt
med ett välpaketerat Norma kaliber 12

Han gapade stort och hann aldrig känna blysmaken

Tjipp


Kommentarer
Postat av: Åsa-Nisse

Nu sa du bara taet lugnt pöjker ena stund å lyssna på farbror å hanses deviser:Taet lugnt. Gör det enkelt.Det viktaste fösst.Ena sak i taget.Hjälper inte detta så taet lognt å ta en toy. Har själv föresten blevet helt toki i dä däringa vertikalannet efter gösera. Nästan pimpelkännsla mä dä fesket.Efter dialog med mi Eulalia har ja de siste veckera nästan bott på Ylen å Nätarn. Ho säger att levererar du bara lite gösfile te stekepanna i mellanåt så är dä ok.Lycka te mä fulfesket etter Ruda :Mitt pers är sen den stekhete sömmarn sixtenine 1,4 kg på en redi daggis i Knohultagöla. Hälsar Nesse

2010-06-09 @ 12:28:09
Postat av: Mr Pink

Hahahahahaha....nu blev jag glad igen:-)

2010-06-09 @ 12:39:05
Postat av: Storm

NESSE!



Man skall inte skriva i talspråk, annars är det skitbra ;-) !



Hae't Gött !

2010-06-10 @ 14:08:09
Postat av: Mr Pink

Åsa-Nisse skriver hur han vill:-) Ta du och flytta din accent till rätt ställe, det är på tiden att någon påpekar det;-)Att det blev jag ser jag som en tillfällighet;-)

2010-06-10 @ 16:33:25
Postat av: Storm

Jaha !



Skaffa en hobby;-)!



Hae't Gött !

2010-06-10 @ 22:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0