Snart...


Kommentarer
Postat av: Finn E

hmmm skal bli kul å ta frem TAP'en snart :-D



Men mye morro på isen igjenn, har du noen rapporter om føret på Stor Hamra ?

Skal langt....

Har et mål om å komme til mål FØR arrangøren har pakket og reist hjem ?



Har dere sett på noen dato får Orsa open i mete ???

2010-03-23 @ 18:16:57
Postat av: Mr Pink

Haha, ser framemot att se er vid invägningen I TID i år:-)Hörde i helgen att föret var helt okey på Hamrasjön, i tillägg så nappade det bra:-)

Vi har kollat på datum men ännu inte planerat tävlingen som vi borde gjort.Hoppas vi kan få till det inom en snar framtid. Tredje helgen i juli är det som är det preliminära datumet.

Orsa Open...bra namn:-)

2010-03-23 @ 21:43:20
Postat av: Thomas

På fredag kväll kommer iq kvoten höjas avsevärt i Orsa Community. Tyvärr får inte herrn nöjet att bjuda min enkla lekamen på ofantliga mängder alkohol då fältskären har torrlagt mig ytterligare ett par veckor. Hoppas det ligger en flis is kvar på Orsa sjön så man får blöta pirken lite. det var 12 månader sen sist.



Puss så länge

2010-03-23 @ 22:29:23
Postat av: nicke

snart... sommar, regn och rusk ! precis som på bilden ;-)

2010-03-23 @ 23:21:58
Postat av: Mr Pink

Då dricker jag ur skiten ikväll då:-P Den där fältskären verkar vara en man med principer...Det där med att blöta pirken lät som en metafor för någonting completely different...eller så är det bara mitt låga IQ som tvingar mig tänka så...:-)

Orsasjöns is är det inga problem med ännu, några abborrar kommer du säkert att få krama. Välkommen till Orsa

Nicke - Japp, så mycket skönare än -27 och 1 meter snö:-)

2010-03-24 @ 09:18:37
Postat av: Roger Järling

Gick den braxen på bilden i ytan och 1m ut?du använder väl inte längre spön.

2010-03-27 @ 17:59:43
Postat av: Mr Pink

Korrekt gissning, Rocco;-)

2010-03-27 @ 18:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0