Strukturera

Tillbringat större delen av dagen i mitt garage/förråd. Enastående bra handlingskraft tillkänner jag mig själv:-) Börjar till och med se någorlunda strukturerat ut vilket alltid är en skön känsla. Så snart är meteprylarna på gång att sorteras och ställas iordning inför säsongen.

Rotade bland en massa kartonger också:-P Hittade en fet pärm med gamla teckningar...Bland annat denna som alstrades som 10-åring....En klar Nostradamusvarning på den;-) Man visste vad som komma skulle....



Inför metesäsongen lyckades jag även snoka upp lite "nyheter" som blir skarpt giftiga......









Kommentarer
Postat av: Storm

Pax för bruspulvret ;-) !



Hae't Gött !

2010-03-03 @ 17:36:25
Postat av: Freddan

hahaha snyggt! vi skulle kunna göra ett mäskmuseum om vi skramlar ihop vad alla har hemma i skåpen. jag hade också en del gamla "fina" saker upptäckte jag när jag flyttade.



Feed stimulate... blodpulver... mm

2010-03-05 @ 07:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0