Hursomhelst

Fredagkväll och tänkte mig en god Ron Anejo-rom, anniversery kind of style ,med cola förstås och a squeeze lime....Saknar dock is, men har ju massor av grejor infrysta. Undrar om det skulle funka med ett köttfärspaket upphackat i kuber...Äh, snokade reda på några frostiga jordgubbar som får ralla runt i drinken ett tag....Det blir gott, inte gött;-)

*****

Tycker ju om lite nya prylar och dona med installationer i samband med datorn. Tycker mindre om när det inte fungerar som det ska. Mitt nya backupprogram har installerat sig på spanska. Kul....OM man kunde spanska, men min spanska börjar och startar ungefär på "Hola, idioto!" så den funkar knappast för att göra inte ens den minsta backup.....Provat med det mesta men funkar inte att få det till svenska(som ska kunna väljas) Inte ens på tillverkarens sida finns det downloads.....Whatever, ordnar sig väl när jag läst igenom snabbkursen in the spanish language...

*****

Funkar näshårstrimmern i röven?

*****

Fiske imorgon för de som väljer det. Lintjärn bortom Bonäs är tävlingsplats. Blir en kylslagen dag imorgon. Själv blir det en dag vid datorn. Framförallt tänker jag lägga tid på analys av jackpotomgången på V75.....Kan ju faktiskt vara så att den ekonomiska situationen förändras för all framtid för de som lyckats tråckla sig in på mitt system:-) Och sådant är ju alltid roligt.

*****

En idiot är alltid en idiot oavsett ras och religion.

*****

Fått starkare linser i veckan. Känns skönt att jag ser saker i en annan upplösning än tidigare.....till och med kuken syns......

*****

Fick sendrag i natt som jag trodde skulle spränga foten. Allt nedanför vaden var som granit. Försökte jag stretcha ut sendraget åt ett håll fick jag sendrag där också. I alla riktningar.
Ber om ursäkt till grannarna. Det var jag som skrek. Även om polisen inte först trodde mig.

*****

Kommentarer
Postat av: Weine

Vart ska vi slå till nästa helg Kenneth? Tallsjön eler Sundsvall!

2010-11-26 @ 22:43:47
Postat av: Mr Pink

Hahaha:-) Har alltid valt att tävla mot hårdast tänkbara motstånd så valet är självklart, Tallsjön!

2010-11-26 @ 22:54:05
Postat av: Åsa-Nesse

Lycka te mä dä 7-siffria å hoppas du får kroppen i gott skick te näste helg. Själver satsar ja på 3-siffrit i helga. Fällda trän,situps å armböjningar.

2010-11-27 @ 18:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0