Rövkoll

Ja, nu är man så jäkla fet och har varit det under så lång tid så att man inte ens kommer ihåg hur man såg ut när man bara var tjock................

*****

Några snubbar drar på pimpel imorgon. Själv fjättrar jag mig vid datorn i hopp om att göra klart...typ 37 skrivelser. Hur fan ska jag hitta alla ord?

*****

Joråseruatt.....kan nog bli ett par vinklade vinglas innanför fettvästen ikväll.

*****

Ibland kan man tänka att man ska sluta fundera

*****

Råkade få en tanke på att kolla in min röv i spegeln på hotellet i veckan

Så jag gjorde det

Hörde på radion att acne är en stor självmordsorsak

*****

När man knackar sig själv på huvudet är det ingen som öppnar

När man knackar fullständiga främlingar i huvudet när man möter dem

öppnas en alldeles ny värld av udda sociala kontakter

*****

Och för att vara helt seriös

Det finns ingen som jag


Kommentarer
Postat av: Knogen

Tack! :-)

2010-11-12 @ 22:19:23
Postat av: Åsa-Nesse

Nä dä ä no sant som dä ä sagt. Jag älskar din självironi å önskar di lycka te mä skriveriet.Själver försöker ja se ljuset i mörkret. Dialogen mä Eulalia har gett frukt, å ho släpper iväg me te pimpleriet näste helg Hälsar Nesse

2010-11-13 @ 17:45:29
Postat av: Mr Pink

Härligt, Nesse! Dialoger ska bära frukt:-) Då syns vi förhoppningsvis nästa helg. Bara att hoppas att all snö dimper ner någonannanstans än uppe vid Tandsjön:-)

2010-11-13 @ 18:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0