Cold

Jobbat på bra idag. Faderskapet assisterade med nedgrävning av stolpar för tre stycken vandringsleder. Tyvärr var det jag som tog slut först så vi blev inte klara. Blev förkyld idag och det är då fan typiskt:-P
Fick iaf ner större delen och nu kvarstår ca 10 plus skyltuppsättning. Skalat i mig vitlök nu så imorgon är man frisk:-)

*****

Hyfsad lirare, Lavezzi i Napoli. Såg man målet han gjorde igår så hyser man än mer respekt för en sådan lirare.Klassmål!
Zlatan stänkte dit en nick också, visserligen omarkerad, men hade man fått den nicken på nåt känsligt ställe hade man varit golvad, stenhård.

*****

Travet går bra nu, få se hur länge det håller i sig. 10 lax i söndags, 11 igår och idag på lunchen nästan 3...Tur att man har bilen kvar att betala så man vet var man ska lägga slantarna:-P

*****

Ska lägga ut bilder från Italientrippen också. Var i mångt och mycket en intressant resa. Blev utmanad på armbrytning av en spaggeLuigi också...Snubben får fortsätta sortera kastanjer eller nåt....Stackmora versus Italy 1-0 :-)

*****

Hur fan orkar man bli så fet som jag? Helt oförklarligt

*****

Tufft fiske i Söderhamn. Knacka mycket is fick deltagarna göra innan start. Coolt i många aspekter. Söderluns köttade hem segern,bra fiskat!Lär väl vara enda kontakten med is för många av betonggossarna...å så slår de sönder den;-)

*****

Skulle vilja sova, se på film, läsa tidsskrifter och käka gott i flera veckor. Helt utan måsten. Det får fanimig bli till vintern. Min själ, min kropp och min hjärna behöver det. Verkligen.

*****

Såg en bänkpresställning idag när jag var och kollade på brottningsträning. Blev sugen som fan att testa och framförallt att återupprätta bekantskapen med en skivstång. Det är ju kul.

*****

Nu dags att spana in kvällens tävlingar på Eskilstuna. Kan vinnarflytet fortgå?



Kommentarer
Postat av: Greven

haha du hade inte behövt skriva resultatet ! En stackmorit ger sig aldrig och helst inte mot en 8 minuters kokt spagettilirare!!!!!!!!!!!!!



2010-10-26 @ 22:49:08
Postat av: Weine

Nä nu jävlar. Vinna på trav söndag, måndag och tisdag. Men i lördags då för fan!

2010-10-27 @ 12:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0