Flimmer

Idag har varit en yrslig dag:-P De flesta synintryck dallrar....då blir man yr i skallen.

Kollade fotboll igår. Pirlo och Nesta må tillhöra de äldres skara men i deras uppenbarelse finns fortfarande magisk elegans. Vilka fotbollsspelare. En till som var riktigt bra igår var Zlatan, han har ögon inte bara där man ska ha dem och i nacken utan runt om verkar det som.

Fick mms av Jörgen idag och blev avundsjuk. Han fiskade i Storån idag, takeapart. Mycket brax och id. Såg riktigt kul ut. Fisken hade kommit efter 2 timmar sen var det full fart. Säsongen kan hållas lång även här uppe, det är tydligt:-)

"The New Daughter" Ny film med Kevin Costner. En skräckis som är väl sevärd.

Ikväll ska jag försöka se "Harry Brown" med Michael Caine som äldre gentleman som tappar tålamodet med mänskligheten.......Kunde vart jag

Köpt ny kamera också, halvt om halvt en systemkamera med objektiv. Panasonic Lumix DMC-GF1. Blir kanonkort men förstås lite krånglig om man inte kör på autoläget. Krånglig som i att jag inte kan fotografering. Men då är det bara att lära sig.
Fast min är ju mattröd.....


Kommentarer
Postat av: Storm

Äntligen..!



Slipper vi se pricken i fortsättningen. Kanonkamera boss, lite tokigt dock att det blir MOV-filer när du filmar. Ladda ner Any Video Converter o Paint.NET så är allt klart:)!



Hae't Gött !

2010-10-04 @ 07:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0