Reykavik

Fredagkväll och inte ens några droppar flyktigt vin har drabbat gomseglet. Dock har lite sockerbaserad coca-cola lyckats nästla sig in....vilket kanske inte är så bra men bättring utlovas. Utlovas till vem då? Jo, till min hydda, min boning, min kropp.
Har späkt mig(nåja) den här veckan genom 3 gånger lufsning och två tunga,bra, skrotpass. Är lika fet som vanligt men orkar i alla fall nu andas......Hade bra tryck i bänken idag vilket alltid känns bra. Nu kan man snart köra sina set på 110 och siktar på att hålla i tills pers är uppnått. Styrka är väl snart det enda man kan sätta pers i som gammal gubbe om man bortser från obskyra grenar som t ex ostbågekonsumtion:-P  

Nu börjar man i Norge igen till veckan så styrketräningen kommer förläggas torsdagar vid hemkomst plus ytterligare en gång på helgen. I Norge ska jag fasen wobbla runt på kvällarna och fettvävnaden ska lämna kroppen i drivor......

Har ingått ett vad angående kroppsvikt med en smålänning. Just att han är smålänning gör att min vetskap om att han tar det här på ett seriöst vis är stor;-) Därför ska jag verkligen försöka köra hårt fram till invägning någon gång i november.
Det blir en offentlig invägning;-)Så mycket kan jag säga.

*****

Ibland känner man en viss måsteseeffekt när man ser titeln på en film. Att namnge sin film till "Reykavik Whale Watching Massacre" får iaf mig att vilja se filmen. Så det gjorde jag.
Kul men knappt det. I betyg får den två sönderhackade späckhuggare.





Kommentarer
Postat av: Åsa-Nesse

Här gäller dä å hänga i. Gjorde mitt första redia skogspass i gårkväll. Ble 5-6 aler som nu legger i en prydlier hög. Svetten sprutade men u va gött. Lycka te mä jobbet å vobblannet i Nörje. Nesse å Eulalia

2011-04-30 @ 08:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0