Dagarna

...rullar på snabbt.

Renovering av huset börjar bli klart så långt att vi nu ska börja flytta. Spänsta upp möbler på ena axeln och släpa en låda böcker bakom sig ner till släpvagnen och sen ska grejorna in....typ:-)

Blir en veckas semester till från Norge och förhoppningsvis hinns det med en del där.

Nästa helg är det DM som vi arrangerar i Lillån/Storån. Har skippat individuella delen och blir med på lagtävlingen i alla fall. Peter och Jörgen vassklipper Lillån under söndagen för att få till tävlingsvattnet i toppskick.

Snart är det också dags för årets stora event för Fk Matcharna, Matchkampen. Har lite funderingar på att byta tävlingsarena. Mätt litegrann idag och det ska möjligen funka. Var någonstans? Det kommer, måste preparera banorna så de passar mig. Nya grenar är också på gång, åtminstone i mitt huvud. Återstår att få till dem.

Fick lov att bryta allt arbete med en film igårkväll, "Scream 4". Klart underhållande om än lite för lång. Wes Craven regisserade ju den och det är ju inte helt fel.

Ny bok att beställa på utrikiska för alla filmnördar, den här om hur skräckfilmsvågen började i Hollywood.
" Shock Value" Av Jason Zinoman.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Trökigt att du inte blir med på lördagen, vem ska jag nu psyka ? ;-)

2011-08-30 @ 14:45:39
Postat av: Storm

MIG;-)

2011-08-30 @ 22:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0