Orsa Match Open Info

Ett litet dilemma har uppstått då vi antagligen får ett återbud(skada) till, typiskt nog på en av de som är lottade i Storån. Det betyder att vi i dagsläget är 13 i Storån och 15 i Lillån. Vilket i sin tur betyder att vi som en möjlig utväg har 2 platser att mäska upp i Storån till söndagen. Det är inte helt optimalt kan jag tycka.

Alternativ 2 är att vi drar en lott av de 15 som är lottade i Lillån och förflyttar denna till Storån. Den lottdragningen skulle i så fall ske så fort som möjligt.

Det är det alternativet som är det bästa kan jag tycka då det ändå är några dagar kvar innan start och mäsket inte är blandat ännu.

Nu kan vi ju också åka på fler återbud, det vet man aldrig när man inte har förbetalning, och så blir det rabalder av alltihopa:-P

Nu vill jag ha era åsikter om detta! Alternativ 1 = mäska upp platser på lördagkväll Alternativ 2= Dra en som får flytta från Lillån till Storån dag 1

Tycker väl själv att det inte är någon big deal var man sitter dag 1 respektive dag 2 då det ändå gäller att vinna sin sektion.....

Opinions, tack! :-)

Kommentarer
Postat av: Rune "King of Orsa"

Trekk en fra Lillån over til Storån dag en...

2011-08-03 @ 17:05:24
Postat av: Håvard

Enig med Rune ;)

2011-08-03 @ 17:11:24
Postat av: Håvard

Enig med Rune,,,

2011-08-03 @ 17:27:07
Postat av: Thomas Ø

Enig med dere gutter. Trekk en over fra Lillåen til Storåen

2011-08-03 @ 17:44:29
Postat av: Stefan Swee

Det är bara att flytta en från lillån, jag anmäler mig som frivillig bara jag får besked pronto:-) Swee

2011-08-03 @ 18:16:31
Postat av: steinar k

Sjelden enig med Rune, men det var jeg som sa det han skrev...... Trekk en fra Lillån over til Storån dag en... ;-)

2011-08-03 @ 18:27:11
Postat av: [FOTOBLOGG] o livet med ADD Uppmärkssamhetsstörning

Intressant blogg du har !! (:

--------

http://www.sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-linnea-solvesborg-maskros

Skulle bli jätte tacksam om du kan rösta på bilden i länken ovan !! (:



Gå in på min blogg och titta på mina Fotografier. Eller varför inte läsa om hur det är att leva med diagnosen ADD Uppmärksamhetsstörning (och självskadebeteende och deprission). I min blogg hittar du också delar utav Noveller (böcker) jag skrivit och en massa annat bl.a min Tankar och Känslor !!

2011-08-03 @ 18:44:13
URL: http://shadowzplay.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland ”bra bloggar” . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

2011-08-03 @ 18:52:41
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: fjellis

flytt en over fra lillån til storån

2011-08-03 @ 21:35:30
Postat av: Mr Pink

Det kommer att bli så. Vi drar en imorgon på förmiddagen och lägger ut det så snart det är klart. Vi kommer även att dra en turordning på varje ställe OM det skulle bli fler än två återbud till och det blir aktuellt att flytta någon mer....Tack för åsikterna:-)

2011-08-03 @ 21:40:17
Postat av: Knogen

Du efterlyste synpunkter på Fejsboken (och länkade sedan bort till en annan galax i cyberrymden....bara det ett tillfälle att såga etablissemanget jäms med fotknölarna). Här kommer mina synpunkter:



Startlistan ser allt annat än hoppfull ut. Visst kommer det dras en del fisk, men var är tungviktarna? Är det här något slags trimorientering för fiskare? Hasse Tellemar goes tävlingsmete? Nej, här måste det till lite mer tyngd för att jag ska bli nöjd! (Och det räcker inte med att du ställer dig på vågen Kenneth!)



Arrangemanget lämnar som vanligt en hel del övrigt att önska.



....riktigt vad vete fan, men skit samma!



Allt suger i alla fall.



Slutligen vill jag bara säga att jag inte har en susning om vad jag pratar om.



Hoppas ni får en bra och framför allt kul tävling! :-)

2011-08-03 @ 21:43:39
Postat av: Mr Pink

Knogovich! Du vedervärdigt stinkande råttpitt av oklara substanser....Synpunkter efterfrågades FRÅN deltagare på tävlingen och inte från alkoholstinna, popperstillvanda, vandrande bönstjälkar utan tyngd varesig i kropp eller ord....Så bind ihop fingrarna, torka dig i den alltmer håriga röven och spackla källarväggen....OCH som alltid, ha en skön kväll :-D

2011-08-03 @ 21:51:48
Postat av: Knogen

:-D



Will do!

2011-08-03 @ 22:07:24
Postat av: Björnee

Vem kan inte älska en som du!Tar åt mej lite ära själv,tänk va vi gör så att alla som gillar täv-fiske får utlopp för sina känslor! Kram Lilja la de nappe!

2011-08-04 @ 19:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0