Stökar på

Mer tillverkande av julgodis idag. I´m gonna grow fat.....(här finns det då alltså läge för ett gäng straffsparkar som jag lämnar öppet)
Rullat och stekt köttbullar också, ca 95 stycken med ansjovis, skånsk senap och timjan bland annat.
Nu återstår en rullning till och den får bli imorgon.
Man är en kämpe....

***

Vill utfärda persona non grata på tomtejäveln. Han har stulit mitt utseende, den fete fan

***

Såg nåt tvprogram där ett gäng fjuniga fjällsolsbruna skidåkarwannabes  ojar sig över att vaxa in bringan och rycka ett par solblekta fjun.
De skulle ha min bringa så då skulle de möjligen hitta en mer gångbar anledning att oja sig.

Provade vaxa bringan och det följde med hud med stråna när man ryckte vaxmattan......hud FRÅN  ryggen 

Då är det ingen lek längre

Passade på att fylla på tandpetarstället medans jag ändå var igång. 

***

Han är så ond att hans öra fruktar hans tunga – Elias Canetti

 


Kommentarer
Postat av: Stange Junior

Vad tror du om dessa ....

Du är så fet att NASA har en satellit i omlopp kring dig!

Du är så fet att du har 4 postnummer!

Du är så fet att när du väger dig står det

"En i taget" på vågen

Nej då Kenneth, du är bara för kort helt enkelt

Ha en riktigt trevlig och God Jul

2011-12-22 @ 07:02:51
URL: http://team-orebroarna.blogspot.com/
Postat av: Mr Pink

Härligt! Visste att det hade nåt med längden att göra:-) Ha en god jul du också, Stangepojken! Hälsa faderskapet också:-)

2011-12-22 @ 14:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0