Short cuts

Har som mål att ta en gran idag. Läst taxeringskalendern och tänker ta från någon av de rikaste

You can call me Robin Wood

***

"Tv-bonden Pär-Ola 37, om sitt hångelfiasko" är rubriken i Expressen, tydligen fick han inte hångla på sina dejter...Fan! Jag fick inte hångla på 20 år, vad kallar man det då?

Ful?

***

Nu går det bra att hyra fågelbord av mig till en billig slant. Har så kraftig hårväxt i öronen att det nu äntligen håller till att hänga talgbollar i.

På köpet får ni en stilig, välväxt kropp med ikonstatus

***

Dricker vin. Lite så där överklassaktigt. Med näsan vinklad en aning uppåt.

***

Anmälde mig till AB Stand-In Body Parts

Där kan man få hoppa in och göra olika kändisars kroppsdelar om
de känner sig obekväma med att visa upp äkta vara någon gång.

Fick åka dit på audition

De skulle ringa om det var så att Plura fick för sig att inte vilja visa magen något mer

***

Lundsbergs internatskola ringde mig alldeles nyss

De ville jag skulle bli deras försvarare i mediacirkusen som pågår

Som tidigare elev och pennalist med högborgerlig bakgrund

var deras uppfattning att det skulle vara den ultimata lösningen

Avböjde bestämt

Att försvara någon annan än sig själv ligger inte för oss högborgerliga

Så det så

***

Det var länge sedan som en kam fick sköta sina sysslor på min skult

Däremot brukar jag på kul försöka torrkamma lugg ibland

Skrattar i regel hysteriskt

***

Idag såg jag verkligen en fyrbent ko

En fyrbent!

***




Kommentarer
Postat av: Åsa-Nisse

Hääärrlia cuts idag. Skrattar så tafskrokarna ryker. Eulalia mä. Behövs i den eländia värld vi befinner oss i . Secket folk , som rooy sa i kultserien Macken å inte nog mä dä : Eländi skånevinter på smålänska högplatåen. Ä dä den där förbannade EU- anpassninga . Hööörrs. Nesse på Åsen.

2011-12-07 @ 07:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0