Il Colosso

I höstas var det Italien som besöktes.

Reste runt en del i Kalabrien och försökte bringa reda i några frågeställningar som vi hade med oss.
På en kastanjefabrik fanns en flock italienare som ville bryta arm med mig. Med mig. En Stackmorapojk.
Well, nekade i det längsta men som de presenterade snubben jag skulle bryta med så var det väl ändå inget jag ville utsätta mig för. Italian Champion. Men efter ett ganska ihärdigt gnatande så nickade jag och de blev som galna tuppar.
Då var snubben där. En liten Luigi. Senig. Säkert champion. Åtminstone på kastanjefabriken:-)

Men för att göra historien lite kortare så nästa gång jag kliver in på den kastanjefabriken så kommer de att bemöta mig med respekt och hälsa mig välkommen med orden " Il grande colosso champion" ;-)

Stackmora vs Italien 1-0


Kommentarer
Postat av: Bodda

Ser ut som du bryter arm med Peter Lindh, fast då hade du nog torskat.



//Bodda

2011-01-14 @ 15:04:45
Postat av: Storm

Bodda !



Absolut, Lindhs näve leker man inte med. Segare t-a-p-arm får man leta efter;-)

Hae't Gött !

2011-01-14 @ 22:51:59
Postat av: Mr Pink

Han är bättre på boxboll än både på armbrytning och takeapart;-)

2011-01-15 @ 14:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0