Trendkänslig

För att hålla min blogg kvar i gräddan av Sveriges modejournalistik så presenteras här ett fåtal av nya inköp som gjorts senaste tiden.....Kommer dock inte att presentera inköpsställena förrän nya avtalet är klart gentemot återförsäljarna.

 Nya Lugz! Smidigt dekorerade och lysande på en ung, clubhopper som mig själv.
Skechers. Tone-ups. Läcker grön färg som skänker innekänsla till sin bärare
Vem vill inte ha en dödskalle av senaste snitt på pjucksen? Äntligen har jag ett par





Så snygg, så stor och så rätt
Skön trendjacka med innansydd fluffpäls
Dags för glamour inom fisket. Ny fiskemössa i harmoni med MoraNova
Måstebokmärken av utmärkt snitt. Luktfria
När man vill klä ner sig med klass. En keps med The Flash. Min like.
För att glänsa i bokhyllan, en briljant blädderbok

Kommentarer
Postat av: Åsa-nesse

Om du har den myssan på dig på Lag-Sm så låver ja å tävla i finkavajen Hälsningar från Åsen

2011-01-23 @ 17:07:35
Postat av: Mr Pink

Ta med dig finkavajen, Nesse!;-)

2011-01-24 @ 13:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0