Läkemedel

Varit konkret däckad sedan i lördagskväll. En fenomenal huvudvärk, feber och hosta har gjort de här dagarna till mest liggande. Gick som en lämmel till doktorn i tisdags för ett sjukintyg, fick det och med det en diagnos. Lunginflammation minsann. Jag som knappt har några lungor, känns åtminstone så när man går uppför en trappa. Men till lunginflammation dög de uppenbarligen:-P

Nu har jag iaf blivit något bättre men har en enveten huvud och muskelvärk tillsammans med rossel i bröstet. Blir antagligen ett återbesök till doktorn på måndag som det känns nu.

Igår kollade jag troll på film i den norska "Trolljägaren" :-) Ganska skoj faktiskt även om det inte på något vis tillhör någon form av höjdare. Lite kul med ett statligt kontrollerat trolldepartement som försöker mörka bort förekomsten av troll i Norges skogar och fjäll.


Kommentarer
Postat av: Björnee

Krya på dej! Du skrev att du gick som en lämmel till fabo doktorn. Det löste ett stort problem för mej!!!!! Jag å hon som bestämmer va till Saxnäs å fiska Röding för nån vecka sen,å en dag flöt det hundratals lämmlar döda på vattnet, undrade va fan som hänt. Dom är ju simmkuniga,,, men nu fattar ja, dom hade fått lunginflammation å inte orka över. Tänk va man lär sej, att läsa din runa KRAM!

2011-07-17 @ 13:46:40
Postat av: Mr Pink

Björne! Tur man inte är byggd som en lämmel...Nu är man på bättringsvägen och krafterna börjar återvända i en gammal kropp. Sköt om dig och KRAM för fan:-)

2011-07-20 @ 21:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0