A week of freedom ahead

Tänka sig, ledig en hel vecka från Norge. Nästan så man kör en headspin av pur glädje

Passar på att kryssa igenom ett test i tidningen ”I Form”. Lever du för sunt är testets överskrift och det går snabbt att göra. Svaret vinglar inte utan är klart som nudelspad, nej.... Nu kanske någon tycker att det var onödigt att göra ett sådant test, men varför det? Man vet ju aldrig. Att leva FÖR sunt vill man ju inte, kan ju vara nästintill dödligt farligt. Typ. I alla fall i den här renommerade tidskriften.  

Kollade en film igår, ”The Hole”, regisserad av gamle Joe Dante. En riktigt gammeldags barnrysare som jag tyckte var klart sevärd. Kändes som man var tillbaks på 80-talet i filmvärlden och det är inte kokadaver precis.... Kidsen hittar ett hål under en bastant lucka i källaren i sitt nya hus. Ett hål utan botten….men inte utan innehåll:-)  

Snubblade in på Turistbyrån idag med mina flashiga, pråliga och helt nya broschyrer. De vidarbefordrar ut på de andra större byråerna kring Siljan. Kanske blir något resultat och genomslag så småningom. Det visar sig.  

Träning igår i form av skrotlyftning. Började som sig bör med bänkpress och det funkade ju....tills något uppe i vänstra axeln valde att backa ur med ett snäpp:-P Var inte ens uppe på max och snokade utan redan på 115 gav skiten upp. Med den vishet...ja, och godhet och fromhet...mitt huvud består av, avslutade jag övningen direkt och fortsatte med några andra ansamlingar av fett och gav dem lite spank istället. Blir till att vila tuttarna ett tag.

Idag klev jag upp på crosstrainern för ett pass. Den kved men stod ut de minuter jag körde. En hel del svettdroppar fick för sig att lämna min hydda. Bra.
Träningen funkar men har lite återfall i bad food..... Ska putsa till själen och ta tag i maten igen för det ger ju resultat. Är snart under 120 i alla fall. Alltid något. Eller vad säger du, Nesse?:-)

På fredag bär det av till Peace&Love. Mellan 21-22 spelar Sator och det är jävlar i mig något att se det:-) Men först ska vi på bröllop från scenen, Micke och Johanna har visst tänkt sig att knyta band och det vill vi ju se:-)

Läser just nu höjdhoppar-Sjöbergs bok. Mycket varierat innehåll där höjdhopp varvas med kokain, Thränhardt och pedofili. Intressant naturligtvis. Framförallt för en namnjunkie som jag själv. Tänk att få friska upp minnet med alla de gamla namnen inom höjdhoppet. Mögenburg! Paklin! Och inte minst den påstådde bluffhopparen Povarnitsyn(först över 2.40)

 

 


Kommentarer
Postat av: Åsa-Nesse

Jag blir glad i hela kroppen när jag hör dina framsteg inom friskvården. Styrkehävning , krysstränare , å en "fitforfightblaska" Lysande kompis. Blir la svårt å känna igen de när vi förhoppningsvis träffs i slutet av juli. Slimmad solbränd m.m. m.m. välbyggder ( vilket du visserligen allti har vart ) Tips: Om du skaffar såna däringa halvlånga kortbyxer du vet - pirater eller va dä heter - så kan du fritt spela mä vadmuskelaturen. Själver feskar ja gös, tafskrokapyssel å vilar tuttarna varvat mä härlit jobb på barnstuga i Lekeryd. Härligt. Hälsningar från Åsen- Eulalia hälsar

2011-06-28 @ 17:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0