Armbrytning

Senap.Iller.Rakhyvel. Se där tre saker i symbios med en trevlig kväll.

***

Har egentligen allt emot hela mänskligheten

Men nedbrottat till individer så ogillar jag människor som framstår som något annat än vad de är

Ta mig själv som exempel, framstår som en hård, elak och smutsig bikerraggare med fablesse för djurvåld men är ju omänskligt snäll, försynt, godmodig och harmoniskt välkomponerad

Alltså en jävla mes

***

Om man nu funderar i banorna att spöa upp någon de närmaste veckorna

Gå då för fan inte och hoppa på mig

Är sällsynt aggressiv

Grannarnas katt fick precis två ben avbitna

La benen i deras dörrfack

***

Funderat länge på tingens beskaffenhet

Kommit fram till att det mesta är runt

***

För att tala allvar så är jag speciellt sugen på att greppa ett tennisracket igen. Det var många år sedan.
Visserligen är ett av mina knän inte alltför uppsluppet glad över sådana tankar
Men det är ju bara ett knä så varför ta allt för stor hänsyn till ett sådant?
Tror jag ska ta och höra med Mr Rocco om vi ska ta och bolla lite grustennis någon dag
Blir nog ingen högtempomatch direkt men ska bli kul att klämma iväg nån forehand igen

***

Om man nu är rädd för att gå ut i skogen för att det finns vilda djur där

Stanna inne då

Lärde mig faktiskt redan i grundskolan, om inte förr, att det i skogen finns vilda djur

Inte tama

Tydligen har inte alla gått grundskola

***

Piratbyxor är fortsatt på modet eller vad fan man ska säga

Ja, vill man springa omkring och se ut som en byfånejöns så är det väl så

Finns uppenbarligen väldigt mycket byfånar

Varför ska man visa ett par bleka vader och sina pisstvättade ankelstrumpor?

Ser faktiskt ingen anledning till det

Visar hellre min håriga mage när jag tar av mig i bar överkropp för ett restaurangbesök

***

Såg en riktigt dålig film häromkvällen

"Psychosis"

Visserligen var slutet en smula kul men filmen som helhet var usel

Betyg 1 överkorsad kompostpåse

***

Blev utmanad i armbrytning en dag inte alltför länge sedan

Han ville verkligen testa och med en kroppstorlek ett nummer större än mig såg han väl sin chans

Nekade som vanligt och sa att jag inte brukar bryta mot juniorer

Han tittade på mig och flinade

Erbjöd honom att använda bägge armarna

Han tittade på mig och flinade

Frågade honom om inte han tyckte att det skulle bli lite skönt att äntligen känna en stadig arm i sin näve

Han tittade på mig och flinade

Slutade med min mentala krigföring och vi greppade tag i varandra

Lät honom räkna in och sen började vi

Smekte ner hans näve med en smäll

Han flinade inte längre

Jävla mes

Trodde de flesta visste att det inte är någon idé att kaxa sig mot en Stackmorapojk

***


Förresten. måste nog gå och försöka ta bromsmedicinen nu.

Munchhausens syndrom kräver sitt







Kommentarer
Postat av: Weine

Nä, nu jävlar går det för långt. Ge fan i att prata illa om piratbyxor. Ta och läs Orsa Besparingsskogs fiskeområdes stadgar i stället och hjälp en fattig jävel till ett ekonomiskt hanterbart utlägg för ett årskort! Annars får man nöja sig med Los-Hamrakortet.

2011-06-12 @ 14:25:27
Postat av: Björnee

ganska rart bo i veesby, nära Melarn. Inga kort alla kan meta,överallt kostar inte ett nickel. Så är det i Veesby. Hälsnningar BJÖRNEE!

2011-06-14 @ 16:45:23
Postat av: Weine

Orsa håller sig till 1800-talet Björnee. Ju mer du äger ju billigare blir det att fiska!

2011-06-15 @ 22:16:13
Postat av: Weine

Orsa håller sig till 1800-talet Björnee. Ju mer du äger ju billigare blir det att fiska!

2011-06-15 @ 22:16:41
Postat av: Björnee

Fy fan va tungt! Kan du inte skaffa en kolloni för ORSAFOLK här oss mej! Så kan ni ha alla täv hos oss på frivatten, kostar nada! fisk som fan, alla trivs! Å så kan avkommer till orsafolk,sitta där med sina vatten i 08 å inte få in en spänn!Har kommit på en sak!!!! sista kostymen har inga fickor. Ja jävjar WEINE,njuta det ska vi när vi möts kram!

2011-06-16 @ 18:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0