Ytterligare ett fullbordat varv

Snart är ytterligare ett varv fullbordat. Slår på stort imorgon och fyller år minsann:-) Inget jämt och inget högt;-)

Känner mig betydligt äldre än de år jag fyller. Eller rättare sagt gör min kropp det:-P Men tror det är skallen som räknas i alla fall och i så fall är det minst ett halvår yngre jag är än den faktiska åldern....Vilket svammel....

*****

Var på Sportlovsmästerskapen idag. Pratade med den riktiga eldsjälen John Gren, all heder till honom, på telefon efter fullbordad dag.
Tycks ha gått många förbi att jag har företag i fiskebranschen. Vill gärna få frågan åtminstone nästa år om att sponsra mästerskapen då jag tycker att just barnevents ska uppmuntras.

Men jag är inte längre förvånad över någonting då det tydligen inte går fram ens i mina närmsta fiskekretsar att det finns ett företag bakom mitt namn. Trots att vissheten om det faktumet är stor.
Men det är klart, passar det inte så passar det inte. Kan i alla fall inte förstå vad jag gjort för fel men det är väl som vanligt, jag har väl ingen insikt kring min egen person.

Fast det är ju kanske tur det, vem vill veta att man egentligen har 7 personligheter och lider av kvalificerad schizofreni....;-)

*****

Körde ett bra träningspass i tisdags. Bra tryck i bänken och nu börjar det lossna lite i senfästena. Dock körde jag mage också och fick sån jävla kramp att det inte gick att ta sig upp. Tur att det var lite inhägnat område där så man slapp skämmas när man låg och kved och försökte sträcka ut några stackars magmuskler som mest skådat ostbågar de senaste åren....Klart som fan de blev chockade;-) Tog mig till slut upp och småspänstade ut till herrarnas utan en enda avslöjande min om att jag nyss legat på golvet och kvidit som en avhuggen dyngmask....

*****

Ikväll lägger man ögonen på Pilkington på SVT 1. Ca 45 minuters nöje utan avbrott för reklam. Det blir inte mycket bättre än så.

*****

Colmic! Skicka min box, för fan!!

*****

Actionshot

Kommentarer
Postat av: Stange

Grattis på 47-års dagen gubben :-D

2011-03-04 @ 07:33:54
Postat av: Mr Pink

Tackar så mycket, Stangepojken:-)

2011-03-04 @ 18:46:05
Postat av: Weine

Jag vet då förfan att du har ett företag. Är det inte "Lilja deep sleep in the forest" nånting? eller "no napp in the lake event AB". Nejdå tycker som du, fler borde ta hänsyn.

2011-03-04 @ 21:59:04
Postat av: Storm

Hänsyn !



Ett ord som man kanske förtjänar, jag har då inte nått dit ännu.



Hae't Gött !

2011-03-04 @ 22:32:28
Postat av: Mr Pink

Öhhh, hänsyn ja...det är ett ord av betydelse. Tror inte ÖVERHUVUDTAGET på att det är något man förtjänar. Det är en väldigt cynisk livsåskådning.Att en subjektiv bedömning inramar vilka som förtjänar hänsyn är helt enkelt fel.Hänsyn är något alla människor borde visa mer av. Det vore en så mycket bättre värld om så vore fallet. Men det är klart, det går ju att skära ner till mycket mer personliga saker, mer inskränkta beståndsdelar......Om så är fallet önskar jag mer att människor fäller upp sina skygglappar och omfamnar en värld bestående av så mycket mer än sin egen lilla sfär av egentänk....

2011-03-06 @ 02:05:02
Postat av: Storm

Boss !



Precis, "kanske" kanske;-) var fel ord, annars är det bara dito!



Hae't Gött !

2011-03-07 @ 08:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0