In a world of fairytales

...önskar jag ibland att jag vore.

Börjat fundera vad som ska stå på mitt monument som ska placeras över min kruka nedgrävd i jorden

"Här vilar....jag"

eller

 "Här vilar jag....äntligen"

eller

Här vilar jag äntligen....välförtjänt

eller

Här vilar jag äntligen, välförtjänt....lämna mig för fan i fred

Ähhh, får bli min första idé

"Pisseplats"

*****

Äntligen fått tag i en firma som vill hämta min gamla Honda, skrotbil, som står och skämmer ägorna i Stackmora.
Han ska höra av sig imorgon så får jag visa honom till rätta
Skönt att bli av med skräpet
Undrar om jag ska låta honom titta på Volkswagen också:-P

*****

UPS kom på besök idag ända från Västerås.
På besök igen ska tilläggas efter förra veckans blindvända

Drygt 9 kilo parmesanost av ädlaste italiensk kvalitet landade på köksbordet

Nu vet jag iaf en som är jäkligt sugen på lite parmesan och kanske en god maltwhisky till det

Vi ordnar det någon dag, WP:-)

By the way, var det någon mer än WP och Laban som hade beställt?? Let me know i så fall då mitt minne bleknat och jag inte kan dra mig till minnes huruvida det låg någon mer beställare.

*****

Fick en annan "present" idag också då Posten lyckades överträffa sina leveranstider. Bra jobbat, Posten

Ny bärbar dator inhandlad

Kunde naturligtvis inte hålla igen och en värsting ligger just nu och stirrar på mig från bordet, en värsting till dator ska tilläggas innan någon lustigkurre hinner på den enkla

Det ska kosta att bibehålla sin image av lyxlirare

*****

Ny broschyr är under uppsegling också.

Orsakompassen bygger och filar.

Måste tillstå att det ser jäkligt bra ut.

Lite småändringar kvar möjligen. Ska invänta några eventuella åsikter från Näringslivskontoret

*****

Event med äldreboende är under planering

Blev väldigt mycket mer anmälda än vad man kunde tro, kul!

Blir ca 40 stycken och kommer antagligen att dela upp det på två tillfällen

*****

Någon som äger mark med väldigt mycket sly?

Behöver sly och då kan någon kanske passa på att få röjt av mig:-)

Bara att höra av sig

Annars blir det Fortum som får sätta till någon av sina slyansamlingar

*****


Kommentarer
Postat av: syrran

Men herregud, har vi inte sly så det räcker på vår mark nånstans, eller... ;-D

PS. Låter så härligt med äldreboende, de behöver dig verkligen! Kul att de får ut i naturen.

2011-05-13 @ 18:36:14
Postat av: prippen

Nog äger jag mark med sly allt och du är välkommen att ta det du vill ha, but why?

Men en bättre idé är att du köper marken av mig så har du sly for a lifetime :)

2011-05-13 @ 19:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0