Så kan det vara

Balanserad, timid och behärskad

3 ord som beskriver mig

***

Summan av allt är konstant

Det bara är så

Undrar vem som fått mina tappade kilon

Såg inte Höjers pungbråck ut att ha vuxit till sig senast?

***

Apart

Kan vara en beteckning på mig

Då menar jag inte att hårigheten på röven är liknande schimpansernas

Men det förstod någon redan

***

Jävla otyg

Människor

***

Att förstå är ungefär som att välta sovande kor

Hilarious

***

Om en liten gubbe sliter som ett djur med stora timmerstockar.

Släpar dem över ett krondike

Kryper på alla fyra. Kämpar

Kryper ner till krondiket och dricker vatten.

Fortfarande på alla fyra

Helt slut. Men han ger sig inte

Han är över 60 år

Ger sig inte förrän alla är över

Då är det respekt

och

roliga bilder i huvudet

***

Faktiskt, samma gubbe

Ute på kvällen och handgräver buskar som ska sättas i en rad, 80 meter

Grannen ser honom slita. Grannen går och lägger sig sent. Gubben fortfarande grävande

Grannen vaknar nästa dag.Tidig morgon

Gubben är ute och gräver

Grannen går fram och frågar gubben

"Har du damp, din jävel"

Humor

***





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0