Halleluja

Kristdemokraterna. Att vara anhängare till dem måste vara som att tillhöra någon 1800-talssekt från helvetet.
Kan inte Mats Odell bara ge upp sin politiska karriär?

***

Möte med Ungdomens Hus idag om aktiviteter för de unga. Bra möte och kommer följas av ytterligare ett inom snar framtid.
Skriver ihop aktivitetsförslag med kontinuitet. Hoppas det ges tillfällen att få våra unga att ta del av vår vildmark.

***

Tävlingssäsongen startar på lördag. Tyvärr utan mig. Vilar handleden istället. Får hålla mig nån vecka till:-P

***

Fullt upp den här veckan då det är utflyttning ur en lägenhet för min gamla faster. Ska vara arbetsledare i två dagar för några av kommunens hantlangare(Allfix) då de ska få hjälpa till att bära möbler och allt annat.
Till helgen är det fullt upp också, framförallt på lördagen då huvudeventet går av stapeln. Mentala förberedelser har redan inletts.
Årets stora frågesportsutmaning!  Prippen dyker upp med huvudet fullt av kunskap som det förhoppningsvis inte kommer en enda jävla fråga på;-) och så herr Knogen(om det löser sig), han förväntar sig frågor kring avfallshantering och kortväxta, småhåriga, jazzmusiker...och de lär ju inte komma;-) Så jag antar att Championtiteln kan hamna där den hör hemma. At my home;-)

***


Kommentarer
Postat av: Åsa-Nisse

Smart Boss som tänker på framtiden. Nu när vi skjutit på invägningen ä ju Stortandis inte så vikti . Själva kommer vi å dra de randie . Klabbis , Arnoldo å ja själver . Ha dä bra

2011-11-22 @ 19:04:52
Postat av: prippen

Efter utklassningen sist så tror jag att jag sadlar om till frågeställare. Är nog dags att axla Carl-Uno Sjöbloms mantel :)

2011-11-22 @ 19:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0