Läget

Början på november och pungsvettsvarmt ute. Vad är det för fel? Måste vara dags att det vibrerar till och blir några kallgrader så man kan dansa, likt Jesus, över Märratjärn...Lagom storlek på borrarna där för min handled inbillar jag mig, får inte vara för stora då den viker sig som ett korthus...handleden alltså.

Annars är det mycket pappersexercis, att vara sjuk kräver sin man. Mycket läkarintyg och medicinska värderingar krävs för att man ska få ut någon krona från vårt kära broderland. Men det löser väl sig

Inte är man särskilt behjälplig i renoveringsarbetet hemma heller. Krävs allt som oftast två händer och där är jag inte riktigt än:-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0