Snart december

Napoli-Juventus 3-3 , sämre kan man ha det en tisdagkväll. Vill man se mindre antal mål kan man välja hockey...

***

Felicia & Hugo: Mamma, vad önskar du dig i julklapp?
Mamma: Önskar mig S N Ä L L A barn!
Hugo: Men snälla mamma, man kan inte önska sig något man inte kan få...

I rest my case

***

Kör knäböj för tunnisar. 160 kg. Ser det som ett test för knäna, endera håller de eller så får jag försöka få stången bort från genitalierna när jag går mot golvet

***

Dags att äntra sängen, alla lägen har sina nackdelar. Ligger jag på mage når huvudet inte ner i kudden, ligger jag på rygg liksom rinner magen uppemot andningsvägarna och risken för kvävning är betydande och ligger jag på sidan är sängen så smal att magen OCH pungen ligger på golvet, vilket blir en smula kyligt.......Godnatt

***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0