Weekend

River av en gammeldans, snoa för att vara exakt. Inte helt lätt att få till stegisättningen när man är själv.

Men lite kul

***

Nytt parti under uppsegling.
Enfrågeparti. De vill utrota vargen
Som de uttrycker sig så menar de att det läggs ner oerhörda resurser på vargen och den är inte ens utrotningshotad

Inte ens utrotningshotad

Då vill de utrota vargen

Det blir en smula skrattretande när människor visar sin oerhörda dumhet på det här sättet

Riktigt kul blir det när man ser vad de ska kalla sig som parti

Naturdemokraterna

Case closed

***

Själv är jag ju inte heller den mest intelligenta primaten...eller var det primören?

Läser Virtanen i Aftonbladet

En krönika om Carema och privatinvesterare

Han säger att det blir den "dåliga kapitalismen" någonstans i texten

Där vill jag att någon förklarar för mig vad "bra kapitalism" är för något

Finns det dålig, som han skriver, måste det finnas bra kapitalism

Åtminstone i Fredrik Virtanens värld

***

Snickrar på en julsaga

Oerhört driven

Bjällerklangrig och glöggfärgad

***

Spenat gjorde Karl-Alfred stark

Hos mig händer ingenting mer än att jag ser ut som en hillbilly med dålig tandhygien

Det är betydligt sämre än att bara se ut som en hillbilly

***



Kommentarer
Postat av: Storm

Ja, varför inte?!

Hae't Gött !

2011-11-19 @ 22:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0