Nyfilead

Uppskuren som en död fisk idag. Karpaltunneln har öppnat sig. Ser ljus i tunneln nu.

Har en idé som ska lanseras. Ska anmäla mig som testpilot för att åka runt och bedöma olika vårdinrättningar och betygen ska vara som i Michelinguiden, alltså en, två eller tre stjärnor, beroende på hur bra vården är.
Min kropp borde ju passa till det även om man antagligen måste fejka ibland.
Njurtransplantation t ex , blir ju till att fejka MEN ändå bedöma.......Man ska vara hängiven

Tror på den här idén, blir något för allmänheten att kunna ta del av när de väljer vilken vårdinrättning de ska nyttja. Kontaktar Michelin nu och hör vad de säger.

Kan ju utveckla idén till att även testa mer udda behandlingsmetoder utomlands. Penisförstoring i Ukraina kanske...

***

Kan ju använda fingrarna även om det helst ska vara i höjdläge nu i dagarna två-tre. Därför håller jag tangentbordet ovanför min rakade skalle nu.

***

Bananflugor, bananflugor.....Läst flera tips på temat "to kill them" Provade ett glas rödvin här mot kvällen och minsann attraherade det inte de små liven....numer livlösa förstås.
Tyvärr blev det ju lite som att sila mygg och svälja.....bananflugor....Blev lite som att dricka juice med fruktkött faktiskt

***

Hämtade ut bilen häromdagen också. Drivknuten bytt. Nu låter det bra igen.....fram. Bak är det fortsatt lite missljud, tar det sen när jag hystat in dryga 5 lax på bilreparatörens konto. Det ska kosta att ha bil. Det ska kosta att ha plåt.

***

Lång konvalescens på den här karpaltunneln. Så det blir till att ta det väldigt lugnt ett tag nu. Hoppas dock ändå ska kunna smyga ut och ta någon abborre när det är dags. Kanske måste ha någon som borrar åt mig men första isen brukar funka bra med en klackspark;-)

***




Kommentarer
Postat av: Knogen

En skvätt halvkoncentrerad saft, en skvätt vinäger och två droppar diskmedel. Där har du universalkuren mot fruktflugorna. Jag blev av med dem på två dar :-)



Första isen borrar man inte upp. Den knackar man upp ;-)



Whoa! Snart dags för lakpimpel! :-D

2011-10-28 @ 19:44:06
Postat av: Storasyster

NEJ! Nu fan håller du dig still!!!! Fatta nångång!!!! Puss o kram ;-)

2011-10-28 @ 20:02:42
Postat av: Mr Pink

Saft, vinäger och diskmedel lät inte så gott att dricka som rödvin....Nej, inte knackar, KLACKAR skrev jag ju....Tror din lakpimpel står inför ett stort genombrott den här säsongen...;-) :-)

2011-10-28 @ 20:39:02
Postat av: Knogen

Ah, titta, jag läste slarvigt :-)



Nej, saft, vinäger och diskmedel är knappast något bra substitut för rödvin. Inget man plockar fram till älgfilén direkt :-)



Japp, tror också på det stora genombrottet i vinter. Jag ska väl inte lägga förväntningarna FÖR högt, men ett mål är i alla fall att få känna en liten dragning i linan som eventuellt, möjligen kan vara en lake :-)

2011-10-29 @ 10:54:51
Postat av: Storm

Knogen !



Ring mig andra-tredje veckan under januari månad och jag GARANTERAR dig lake :-)



Hae't Gött !

2011-10-31 @ 08:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0