Like a starfish....

Spoink...Spoink....SPOINK!

Se där en ljudillustration som borde få återse sin plats i rampljuset

***

Idag var intervjudag

Kommer i nästa nummer av Kompassen

Redigerade mig själv rätt hårt



den ocensurerade versionen får ta sin plats här så småningom

***

Har fått för mig att jag är lite förmer än andra

Sällan jag har mer rätt faktiskt

***

Börjar bli dags för årets fiskestämma att beträda scenen

Hade räknat med att det blir en lugn och rofylld sådan i år

Efter att blivit uppdaterad så har jag fimpat den visionen

Uppenbarligen kan idioti utvecklas, den liksom stannar aldrig av

utan sprider sig såväl inom sin egen cellkultur som utanför

Finns tyvärr inga förmildrande omständigheter mer att ta till för att om möjligt förstå något av vissa personers agerande

Extremt lågt agerande och självinsikt

Skämmes, tamigfan

som A.Björk en gång sa

***

Nu går det bra att boka mig på fisketävlingarna

Ni som vill prata med mig efter tävlingarna, erhålla ett signerat invägningskort och få en puss på kinden

betalar endast det nobla priset av

1495,-

Tack Eric Saade för tipset

***

Som jag längtat

Trånat

Äntligen

Fick jag vassklippningsräfsan i skallen

***

Beställt hem ett gäng röntgenbilder på frakturer

Älskar dem

Litegrann som att kolla i Aktuell Rapport när man var yngre

***

Two cannibals eating a clown

One says to the other

"Does this taste funny to you?"

Tommy Cooper

***

Här kan ni lyssna på en vacker röst och en bra artist


Kommentarer
Postat av: Storm

Jadu Boss !



Lycka till på stämman. Tror att du får "om möjligt förstå något av vissa personers agerande" efter mitt möte med herr X ute på Bäckaviken för två veckor sedan.



Hae't Gött !



2012-04-04 @ 22:56:44
Postat av: Mr Pink

Åhhhh, tror du glömde ett "svårt" där va? Vad sa den mannen månntro? Ringer dig imorgon:-)

2012-04-04 @ 23:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0