Ibland händer det

http://www.dt.se/nyheter/orsa/1.4283997-politiker-vill-radda-stromomraden

Händer bra saker i Orsa. Då hoppas vi att motionen klubbas igenom med ett rungande....tja...klubb

***

Imorgon börjar Dm-serien minsann. Tävling på Byrviken nedmot Leksand. Blir tävlingspremiär för min del och hamnar röven min på rätt ställe så ska man väl kunna pumpa i några abborrkilon i skryllan. Nu har jag ju så stor röv så egentligen ska det ju vara svårt att få den på fel ställe.......
Jaja, blir kul hoppas jag. Skitfiske till mig själv

***

Första arbetsveckan på länge gick till ände i torsdags. Ganska ovant och nog fasen var man trött på kvällarna. Nya tag till veckan och bara att hoppas att det inte kommer något mer blåsväder då det antagligen ramlar ner ännu mer träd över ledningarna.

***


Kommentarer
Postat av: Åsa- Nesse

Tror dä blir ditt år i år boss.Töckte du värka lagom taggad sist vi va i Piilkiilampiinoppii.Kanske lite tung i stege men när borrarna samlade se runt dina attiraljer visade du god gammal Sm-form. Enlit Robinsson skala va du helt rätt på uppgående d.v.s. pil uppåt mä starka vibbar om självkänsla ågod fokusering. Knohult &co ska på sönda spöa opp Örebrodistriktets varanhie. Klabbis har kört extra pass i vecka mä luftborrning å smygteknik bakom hörne. Lycka te i Siljansnäs hälsar Nesse på Åsen.

2012-01-14 @ 07:10:31
Postat av: Storm

NIX Nesse ! 31:a av 35 med tre ovägda är INTE godkänt, trots stor röv. MEN trevlig kan han var ibland ändå.....alltså ibland ;)

Hae't Gött !

2012-01-15 @ 23:22:35
Postat av: Åsa-Nesse

Tror han blir helt livsfarlig på sönda i Smedjebackens omnejder .Haet gött du mä. Nesse på `Åsen.

2012-01-16 @ 21:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0