Babianröv

Alltså.
Tunt toapapper i förrådet igen
 
Kämpar på och skiter som en gud så det ska ta slut nån gång.
 
Gör det bra.
 
***
 
Vred upp fotsulan häromdagen
 
För att kolla
 
Där var Ingvar Carlsson
 
Tycker inte om att trampa på folk
 
***
 
Om fulhet är en belöning
 
så har jag gjort nåt bra i alla fall
 
***
 
Att vara öm är inte bara kärlek
 
Fråga min kropp
 
***
 
Min kuk skulle varit större
 
om jag varit färgad
 
sa en kompis till mig
 
Nu har jag målat mig själv limegrön
 
Ser ingen skillnad
 
***
 
Ärligt så har jag fått ännu en dämp av trötthetskänsla inför människor.
 
Vi är ju fullständigt förtappade. De idioter som på Facebook går in och gillar grupper likt " Nej till moskée" eller "Nej till att invandrare ska få körkort gratis" är ju liksom helt utan kontroll över sitt eget tänk
 
Hur fan orkar ni vara så jävla korkade? Varför klarar ni inte ens av att tänka lite längre än vad som skrivs er på näsan? Källforska?
Buuuuhuuuuuhuuuu......jag är inte rasist men de ska inte ha nån moskée eller få nåt bidrag...buuuuhuuu.
 
Jävla gnäll. Hjälp människor för fan
 
Ironiskt blir det när man läser kommentarerna. De som klagar mest och låter mest rasistiska när de t ex kör gamla visan att de som kommer hit ska lära sig språket så de kan uttrycka sig och så när man läser vad de skrivit så är det 68 stavfel och ännu sämre meningsbyggnad än en nysvensk som pluggat svenska EN vecka.
Skärp er! Varför försökte ni inte ens lära er själva när ni gick i skolan?
 
Men jag kan hjälpa er. Det är liksom det som är grejen
 
Goda gärningar resulterar oftast i ytterligare goda gärningar i flera led
 
Så här kommer lektion ett
 
Så här stavas meningen
 
"Jag ska lära mig solidaritet, tolerans och att känna kärlek till människor"
 
Och bry er inte om att kommentera något kring det här. Jag orkar fan inte höra samma gnällvisa spelas upp.
 
Jag behöver inte vara smidig eller diplomatisk.
 
Speciellt inte till människor med rasistiska åsikter.
 
***
Återkommer till företaget från helvetet
 
Infocare.
 
Infocare som lyckades med konststycket att göra MIN dator till DERAS i en handvändning.
 
Fattar fortfarande inte hur det gick till
 
Men vet att det är kört nu
 
Med mänskligheten
 
Vi går under
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0