Fiske med äldreboendet

Idag körde vi fiske för äldre återigen. Känns väldigt bra att vara delaktig i en sådan här aktivitet. Snart sitter man ju själv där och vill utanför väggarna. Då får någon gärna dra med mig på fiske.

Stort tack till mina hjälpredor idag...Min kära Helena och Fredrik Larsson från Skinnskatteberg. Fredrik går yrkeshögskola på Forshagaakademin och är här uppe och praktiserar.

Idag körde vi en inofficiell tävling och högsta vikt hamnade på 1180 gram, en brax och ett gäng mörtar låg i påsen. Ytterligare en brax kom upp. Tror alla fick fisk och Lillån är som jag nämnt tidigare tacksam på det viset.

Fredrik testar matchspöfiske innan start

Lite kortspel mitt uppe i fisket piggar alltid upp:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0