Sm individuellt Revsundssjön

Sökt med ljus och lykta på diverse bloggar efter dagens resultat från Sm individuellt. Smått irriterad över den dåliga uppdateringen.  Men säg något jag inte blir smått irriterad över:-P Nä, jag är en gubbgrinig jävel:-)

Sedan kom jag ju på den överjävliga tanken att kolla den ende bloggaren av vikt här i Sverige, Stangepojken. Där var det minsann ordning och reda:-) Kom på att jag själv är nog den ende bloggaren av VIKT;-P

Fick samtidigt tag i Stormen så då blev jag uppdaterad gällande ett något ojämnt SM-fiske

Årets svenske mästare heter Timo Jumisko som vann på 14,6 kg. Var det någon som skulle ha det för lång och trogen tjänst var det Timpa. Det var honom väl unt. Grattis!

Det mesta av vikten uppdraget ur två hål på en snöfläck enligt rapporterna.

Stormen visade framhovarna och plockade hem parallellen på sina dryga 12 kg.

En del av förhandsfavoriterna hade bara enstaka abborrar idag och det vittnar om ett ojämnt fiske.


Här en bild från Sm i Norsjö 2009 med Timpa till höger om den dubble svenska mästaren, Olle Eriksson från Nora-Gyttorp



Kommentarer
Postat av: stange junior

Helt hopplöst att blogga från ödemarken vet inte vad felet är får skriva lite i morgon på bloggen,sitter på bussen nu uppe i orsa finnmark

2012-03-18 @ 19:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0