Att gå själv

Något för alla Ronaldosar och Busquetsar att titta på kanske. Den korta filmen om Stefan "Gud" Schwarz´s karriär. Hur man G Å R av fotbollsplanen S J Ä L V med benbrott och sedermera med avsliten hälsena.
Den mannen var tuff.

***

Läser botanikboken

Hela min livscykel, ser jag, representeras av

Sedum ánnuum, Sedun album och Sedum refléxum

Stundtals också Sedum villósum

***

Min kropp försöker säga nåt

Desperat söker den uppmärksamhet

Nu har den skickat på mig en tennisarmbåge

Ge dig!

Kroppjävel!

Ge dig!

***

SD är Sveriges har nu ökat och är Sveriges fjärde största parti

Den enda och rätta slutsatsen av den undersökningen

är

att fler blivit idioter

***


Kommentarer
Postat av: Stange Junior

GUBBE, Du får sluta med att fiska de där "stora" löjorna i svartån

2012-05-14 @ 07:05:07
Postat av: Åsa-Nisse

Läste att du är på väg neråt viktmässigt .- Gläder mig , då jag redan vikt undan 1000- lappen i madrassen. Annars verkar du på väg uppåt , då jag såg resultaten från Örebro ,verkar du va på G Häls. från Åsen

2012-05-15 @ 07:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0