En het dag

Idag var det nån jävel på byn som lämnat doggen i bilen UTAN att ha vevat ner någon ruta ens en ynka centimeter.....Själv körde jag ner BÄGGE rutorna helt och hållet när jag gick in på Apoteket och lämnade kvar min kära Helena.....

***

Nu står det inte på förrän man spatserar in i huvudstaden, närmare bestämt fredag. Börjar dra ihop sig till Elitlopp och bord är bokat och pröjsat.
Jag och Hasse sätter oss i bilen fredagmorgon och cruisar ner. Boende hos Mr Lundell på Söder. Grev-Nils och Robocop dyker också upp.

För att boysen ska ha nåt att göra ska någon frågesport tillverkas innan fredagen också. Känns som tidsbrist men nåt ska vi väl få till:-)

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0