Back

Några ord börjar kännas färdiga för att formuleras och vad kan då passa bättre än att slipa till bloggatmosfären en aning. Finns inget läsvärt längre. Inget. Alla stöper sig i samma mittfåra och människor ser inte sin egen dumhet för deras alltför långa luggar av normalitet och tristessfyllda vener som befolkar deras blekfeta kroppar.
 
Har funderingar kring att spontanarkebusera mig själv, inklusive högtidligt tal och små jävla snittar. Man får försöka stå ut ett tag till.
 
Att hitta små guldkorn är det man får göra som kan göda den lilla positiva ådra som trots allt finns kvar.
 
Ett är ju det här. Årets bästa pennställ som nu mer återfinns på mitt skrivbord
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: prippen

Gudskelov you´re alive ! Började bli rejält orolig när jag hann åka till Turkiet i 2 veckor utan att missa ett enda nytt blogginlägg :)

2012-09-23 @ 18:11:19
Postat av: perolof liss

Orolig är bara förnamnet, mr Pinkskriver. Självklart är du ett guldkorn och hade det inte vart för den morbida musiksmaken hade ovationerna stått som spön i backen för länge sedan. Skärpning!

2012-10-13 @ 22:09:03
URL: http://www.falubygdenssfk.blogspot.se
Postat av: Mr Pink

Tack Per-Olof:-) Ska skärpa mig...men dock inte med musiksmaken, den lär förbli som den är:-)

2012-10-15 @ 23:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0