Nu jävlar!

Har det med åldern att göra månne?
 
Det här med att påsarna under ögonen och förhuden är ungefär lika skrynkliga?
 
***
 
Hon: Ska åka lite skidor idag också. Måste träna triceps, de finns ju knappt längre...suck.
 
Jag: Triceps? Är det de där som hänger under dina armar?
 
Doktorn: Det är en rejäl blodutgjutning du har där under ögat
 
***
 
Sover jäkligt illa
 
Min kära är tvungen att väcka mig flera gånger per natt
 
Har andningsuppehåll som i längd mycket liknar sälungars
 
DÖDA sälungars
 
Försöker lugna henne med att min träning inletts
 
Min träning inför min fridykarkarriär
 
Men hon går inte på det
 
Hon vet att jag har lika svårt som en flörtkula att ta mig under vattenytan
 
***
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0