Orsa Match Open 2013

Då går det att hitta inbjudan till Orsa Match Open på vårt förträffliga metetorg. www.metetorget.com
 
Anmälan sker som vanligt till mig på mejl eller sms(ni hittar det inbjudan)
 
I år kör vi betalning på plats och jag ber er respektera er anmälan och inte dra er ur någon dag innan. Ni som är med och tävlar vet vad det kan ställa till med när man gjort klart peggningar och allt runtikring. Så jag hoppas att ni tänker en extra gång innan ni funderar på ett återbud. Sen  kan man naturligtvis bli sjuk och det kan man ju inte göra så mycket åt
 
Nytt för i år är att vi kör en juniorklass, de kommer hålla till på det bryggavsnitt vi tidigare inte använt i Orsa Match Open. Det ligger nedanför äldreboendet Lillåhem och syns när man åker över bron på väg inemot Orsa eller på väg mot Grönklitt/Hansjö.
 
Vi kommer också i år att köra procent när vi räknar på placeringssiffrorna. Då är man inte lika beroende av att sitta i Storån dag 2 utan förhoppningen är då att det kan bli mer rättvist.
 
Återkommer med mer information löpande.
 
 

Kommentarer
Postat av: Roger.Järling

Fan lilja man blir nog tvungen att ta sig till Dalarna och vara med på tävling.

2013-03-06 @ 18:46:17
Postat av: Mr Pink

Det tycker jag absolut att du ska,Roger. Det är dags att bocka av Orsa på din reselista:-) Ge mig en hint så sätter jag upp dig på listan

2013-03-06 @ 18:59:40
Postat av: Roger

Vart bor man bäst på Campingen? om man skulle ha en stuga så var det bara veckovis man fick hyra såg jag på hemsidan,tar nog med familjen om jag åker

2013-03-08 @ 09:45:54
Postat av: Lilja

Såg det nu, Roger. Det är ju de minsta stugorna som går att boka på datum och inte bara vecka. De stugorna rekommenderar jag inte. Finns ju några centrala boenden som är bra och där det är gångavstånd för familjen till campingen och alla aktiviteter där. Rekommenderar www.strandvillan.com som ligger alldeles vid Lillån bredvid juniorsträckan. Skicka ett mejl till mig(du hittar adressen på inbjudan till OMO) så kan jag kanske tipsa om fler boenden om det behövs

2013-03-08 @ 10:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0