Clowner och annat

Ryggen krånglar. Ungefär som en tvåa på en skala till tio i fråga om hur kul det är. 
Big problems att ta sig ur sängen men går hyfsat sen, bara man kommit upp.
Helt övertygad om att mina problem är en etta jämförelsevis, även det på en tiogradig skala, med övriga människors smärta. 
 
Tänk att vakna som Centerpartist varje morgon. Oerhört smärtsamt
 
***
 
Delad sjätteplats i Orsa vad gäller VM i V75.
 
Inte acceptabelt.
 
Ett gäng snedseglare före och jag ska jaga dem tills den lokala segern är skriven
 
***
 
Grev-Nils får man gratulera också.
 
Spände bågen häromkvällen och minsann sex rätt på V65 gav bra betalt
 
En tredjedels miljon
 
Eftersom jag vuxit upp med fanskapet så får jag sidovinst
 
Ett kvarts kilo kaffe av bra kvalitet ;-)
 
***
 
Haft och har en böld på insidan på ena ögonlocket
 
Idag sa kärleken att den är kvar men den är mindre
 
Tog ett tag
 
Sen kom jag på att det var inte bölden hon pratade om
 
***
 
Igår kom det tre kids utspökade till någon sorts fjollspöken och dunkade på dörren
 
Som den mysfarbror jag är var jag naturligtvis förberedd
 
Min monsterclownmask satt som gjuten, snygg skräckinjagande kostym och en grovt tillhygge i form av
en stor köttdelaryxa
Slet upp dörren och kastade huvudet bakåt i ett galet skratt
 
Jagade dem ända ut till vägen
 
De skrek
 
Kände möjligen också en ganska frän urindoft i deras spår
 
Halloweeeeeeen, motherfuckers
 
***
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0