Hösten

Egentligen är väl självstympning den bästa metoden för att tappa vikt.
Finns dock vissa nackdelar med den metoden.
Har i alla fall tappat 2 kg senaste dagarna
Nu kan jag inte få barn längre
 
***
Där ser man
Min kära sambo skrev på Facebook att hon "älskar Hösten"
 
Well, mig veterligen jobbar den fan på Allfix i Orsa
Men vi lever i ett fritt land
Man får väl älska vem/vad fan man vill
 
***
 
Tänker mycket på ålderdomen
 
Hur det ska bli
 
När man t ex bestämt sig för att ge frugan ett litet sugmärke på ålderns höst
 
Sen när man väl gjort det så märker man att lösgommen sitter kvar på hennes hals
 
Fan alltså.
 
***
 
Att palla äpplen mitt på ljusa dagen i en ålder av 49
skänker onekligen en smula spänning till vardagen
 
Men man ska komma ihåg att byta om från de vanliga varselklädesbyxorna till lite mer diskreta.
 
Numret till advokatbyrån, tack
 
***
 
Lena Ek är namnet på vår miljöminister
 
Hahahahahaha, nu blev ni rädda va?!
 
Det kunde varit sanning och då hade det varit katastrof
 
***
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0