The greatest

En lördag innehållande kvalitativt arbete i form av dammrivning för fria fiskvägar må ju vara en bra lördag, eller hur? 
 
Att den sen kryddas med en sjua på travet och 58 fileade laxar ställer ju just den lördagen i hyfsat bra ställning. 
 
Sen avslutar man den med bombastiskt 80-tal med Marc Almond så är den här lördagen in front of rätt många lördagar. Vackert, känslosamt och a heart filled with love
 
 
För att krydda avslutningen av avslutningen(man vill ju inte att allt ska vara så jävla sockersött hela tiden) så tar man en titt på något som definitivt inte är för alla men onekligen nåt för en svart själ som min egen. Alltså något att se framemot
Green Inferno! Av Eli Roth. Coming soooooon
 
 
Men min själ är inte bara björnarselmörk. Det här är en av de vackraste låtar jag vet och också en av de bästa rösterna som funnits.
 
 

Kommentarer
Postat av: prippen

Man måste flika in ett grattis här känner jag. Jag tog mig själv en resa till Ullared och förlorade 14 mer beniga laxar. Olika falla livets lott ;)

2013-10-22 @ 18:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0