Va!

Kolla här då. Jag har en blogg. Coolt. 
 
Det har Ulf Lundell också. Kolla här. http://www.ulflundell.com/badgers-drift/ Coolt! 
 
***
 
Ulf Lundell är lite som mig. En gubbjävel som har tröttnat på människor.
 
Känns skönt  med bundsförvanter likt honom
 
Ska snart ge mig på hans senaste alster i skrivväg
 
"Visenterna" 
 
Är Frank Kornfeldt mitt alter ego också månne?
 
 
***
 
Har varit och ÄR förkyld .
 
Skallen känns svullet som ett babianarsel.
 
Snor segare än köldstel sirap
 
Klipper av snorsträngarna efter en snytning och låter dem virvla in i skallen igen som fräscha gummiband
 
Har säkert flera grader i feber också. 
 
***
 
Någon som vill hänga på från Orsa och tävla på söndag. 
 
Tomteslaget, bowling i Mora
 
Tänkte göra premiär på de banorna då och det skulle visst vara fritt för alla att deltaga
 
Mest vill jag ju vara med för att de haft den goda smaken
 
att döpa tävlingen efter mig
 
***
 
Vore ju inte jag om jag inte skrev något om min vikt
 
***
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0