God natt

Prissättningar i paketbyggen som Socialdemokraterna vill ha möte kring och luncher bokade för att om möjligt kanske få till önskemålen från Mora Parken i symbios med att ledstångens övre fäste lossnat och ska borras om och nu larmade pannan i samma veva som en filmfestival ska skrivas ner på papperet som redan visst var fyllt med bokstäver kring det som borde bli en bestseller av stora format och just formatet är ju därför som träningen måste skötas så crosstrainern går varm fast det är kallt där jag har den för att det inte finns någon värme som det borde göra och snart ska taket bytas på huset och då gäller det att fixa Rot-avdrag om jag nu ska ingå på någon valsedel så kanske jag blir kryssad och nu är t-shirts beställda och funderingar kring att göra tävlingen störst i Norden med grym prissumma men kontot fylls stadigt på så miljön i Oreälven lär ju bli bra bara produktklubben som jag är med i klarar av att bygga ett bra erbjudande och jag borde verkligen åka och fiska någon dag bara för att jag kan men nu ska ju bilen till ombesiktning efter besök hos min bildoktor som inte kunde fixa tänderna utan det får tandis göra när ska jag betala räkningen månntro om momsen som jag betalade kom som en överraskning fast nu ska jag till Säter eller var det Skönvik där de ska kolla ryggen för att kanske felet sitter i huvudet som de flesta redan vet och hur var det nu med föredraget som ska prissättas väl och möjligen inbringa reda i skåpet bakom mig som måste städas ur nu när köttfärssåsen puttrar så kidsen får lite mat i magen och blogginlägget på just den där andra bloggen som ska skötas ska ju vara kreativt undrar vem som jag skulle äta lunch med nu igen då när jag ändå måste göra eld nu för att tårna fryser ju inte naglarna av sig utan de lär jag nog klippa om jag når ner för magen är så stor att all luft försvinner på något konstigt sätt fast träningen sköts utan att man dricker en massa onyttigheter och äter nötter för att småäta litegrann när papperet med många bokstäver tittar på mig med onda ögat i samma veva som grejorna måste göras nu i brådrasket och Rolexklockan lär han titta på han experten om det är en äkta kanske det finns nån krona att hämta fast hästarna på lördagarna springer så ojämnt mellan alla galopper som det kan vara och undra om inte man skulle ta en rekreationsresa någonstans för att reda upp det totala virrvarr som finns innanför pannbenet som är av ganska solid karaktär trots avsaknanden av hår som förvisso inte är något problem kring det här med politik då jag nu ska på årsmöte som guide när det gäller fiske måste man våga ta betalt fast ibland funderar man på om inte tillgången på betesfisk borde vara bättre nu när luftavfuktaren måste kollas för ett registreringsnummer så garantin åtminstone kan vara några år mer än det vanliga när femtioårskalaset ska besöka i juni men måste planeras ifall att det hade varit kul att köpa sig en ny stereo trots köpstoppet och handelsbalansen är oviktad i sin regelmässiga oreda nu när diskmaskinen måste plockas ur om jag ändå hade orkat få till det här som jag tror på kan bli riktigt bra i slutändan men då måste de här drygskåpen rensas bort i vilket fall som helst när det nu ändå ska skrivas en debattartikel där sakerna förklaras i ren välvilja när min egen saknad finns trots infall av regelmässig intolerans som jag ogillar så fenomenalt mycket nu borde veden börja huggas snart också och risvasarna ska ju beställas mycket material så man åtminstone inte borde vänta en enda dag till då mäskbeställningen inte får missas ifall man får tid att sätta sig metande ner på bryggan kanske ska höra med kommunen ändå om det inte vore bra med det där projektet som finns påbörjat i skriftform om de bara formas till ord bokstäverna som förefaller ligga i oordning som vilket sketet blogginlägg som helst som är tröttsamt och meningslöst liksom livet i övrigt kan vara när man känner sig för................Går och lägger mig nu och hoppas på en redigare dag imorgon. God natt

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Tror du slog nobelpristagaren Gabriel Garcia Marques i meningslängd! Han har en mening på 2-3 boksidor om jag minns rätt.

2014-02-07 @ 09:56:31
Postat av: B

Världsklass - hahaha!!

2014-02-07 @ 19:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0