Sköööönvik

En heldag i Skönvik för att träffa en ryggdoktor och sjukgymnast utmynnade i två trevliga samtal, ett par nya coreövningar och inte så mycket mer. Hann till och med in till Borlänge och Ikea för en köttbullstallrik mellan de två samtalen. Effektivt
 
***
 
Tänk om det ändå fanns en lampa att tända. Liksom i själen. Ljusa upp lite. Tapetsera om. Det hade varit skönt
 
***
 
"Det är mina gamla idoler du spelar nu" säger jag till Felicia. 

"Men nu har du mig som idol" säger älsklingen

"Öhh, mina idoler är 1: Paolo Maldini 2: Roberto Baggio 3: Alessandro Nesta 4: Fabio Cannavaro 5: Muhammed Ali 6: Mike Tyson 7: Roy Jones Jr 8: Oscar de La Hoya 9: Zlatan 10: Gustavo Thöni 11: Sugar Ray Leonard 12: Giancarlo Antognoni 13: Enzo Francescoli .........." säger jag. 
 
# tomtisoffan #f örtätadstämning #
 
***
 
Ikväll blev det äntligen Champions League igen. PSG vinner med 4-0 på bortaplan och ärligt, tror det kan gå vägen i år för Zlatan. De har ett mycket starkt gäng OCH en bra bänk. Verratti är ju fullständigt briljant stundtals. Cabaye blir en tillgång med några fler matcher i ryggen. Håller bara Thiago Silva sig skadefri så har de nyckeln till framgång. Zlatan levererar som vanligt.
 
***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0