Mandariner

Häromdagen hade jag en mandarin i kalsongerna
 
Jobbade och dåligt med fickor på vadarbyxorna
och
för mycket i händerna i övrigt
 
Mandariner använder jag för att mäta vattenhastigheten i vägtrummor i de jobb som utförs
 
Den var dock oskalad
 
ifall någon skulle viljat smaka
 
***
 
I en släng av monumental megalomani
 
fick jag för mig att jag var en jävel på att knulla
 
Det var jag inte
 
#svullnaknän # ovig
 
***
 
På Facebook fick jag en bild postade i min feed av älsklingen.
 
Hon är snäll och vill mig väl så inget ont om det.
 
Så här stod det
 
"Livet är för kort för att stressa upp sig över personer som inte ens förtjänar att vara ett problem i ditt liv"
 
Sådana här visdomsord eller vad fan det kallas och de som kommit på de här ramsorna skulle jag vilja sitta ner och prata med.
 
Det är och blir fel redan i första delen.
 
Livet är för kort.....
 
Nej, livet är för långt, för helvete
 
Fatta
 
***
 
Ibland tänker jag på "Free Willy"
 
Späckhuggarfilmen. Den som de ska släppa fri
 
Willy är väl också ett smeknamn för snorre. 
 
Tänker man så kan det bli en helt annan film typ
 
Free Willy och så drar de ner kallingarna på mig
 
och
 
upptäcker att Willy redan dragit
 
(fast egentligen är den ju där men så jävla liten) 
 
Allt de hittar.
 
En mandarin
 
Oskalad
 
***
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Weltklasse!

2014-05-27 @ 19:48:09
Postat av: Storm

:-))

2014-05-27 @ 23:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0