Tomma holkar

Suck. Ett jävla bubblande överallt.
Människor som måste göra en massa saker.
Umgås med familjen, släktingar, gulla med ungjävlar och vänner.
Städa, shoppa, fritidsintressen och en massa annan skit.
 
Låt mig göra klart en sak.
 
Det ENDA en människa måste göra, är att dö. 
 
Enkel logik
 
***
 
Nej, nu får ni ge er.
 
Facebook fylls av analyser kring Sverigedemokraterna
 
Det senaste jag såg skrevs av en kriminalpolis
 
"Jag tror vi tänker fel om SD"  var överskriften
 
Nej, vi tänker inte fel. Du tänker fel. 
 
Framförallt tänker SD fel. Så inihelvete.
 
Så sluta tramsanalysera, tack.
 
Vi ska inte anpassa oss efter några jävla snedseglare 
 
***
 
Så förvånad jag blev idag när en småfågel av okänd art rammade min skalle
 
Det gjorde ont
 
För fågeln
 
Den dog
 
Min skalle är unik, antik och jävligt hård
 
Möjligen också lik en tom fågelholk
 
***
 
Skruvdragare. Sliprondell. Fint sandpapper
 
Fotvård. Funkar utmärkt
 
Fast det gick snabbt att få brännsår
 
 #idiot #förgrovtsandpapper
 
***
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0