Dinarer

Helgens kamelrace på Eskilstuna blev lyckat för en gambler som mig. Slog till med en sjua på V75 och hystade in drygt 200 lakan. Jobbades rätt hårt i sista loppet när jag försökte gunga in Bear Dancer och Björn Goop till seger. Det lyckades :-) 
 
Nu har man pröjsat av några skulder så snart är slantarna slut men det var ändå jävligt skönt med en vinst.
 
Få se om man hittat stimmet och det kan hålla i sig några veckor. Pengar brukar söka pengar så jag har hopp! :-)
 
***
 
Äger man i tillägg ett måndagsexemplar av en Volkswagen Sharan så stannar inte så mycket pengar kvar i fickan
 
Tipsa gärna om en ny bil till mig. Det ska vara sjusitsigt och fyrhjulsdrift och ett fett lastutrymme när man fäller ner sätena i golvet.  
 
***
 
Galenskap sprider sig. En av de personer som jag tidigare såg upp till har jag tröttnat på. Marcus Birro. Följer honom på Twitter och att tillhöra ett konservativt kristdemokratiskt parti får en del mycket underliga följder. Mycket besviken på honom. För övrigt en mängd välkända liberaler som nu öppar alltmer för Sverigedemokraterna OCH tycker att de inte är ett odemokratiskt parti. Som sagt, galenskapen sprider sig. Själv är jag galen på ett helt annat vis. Vill bara flå folk som man gör med älgar. De ska hänga i hälsenorna och man börjar alltid runt anklarna med ett rundsnitt för att sedan öppna upp längsefter insidan på låren upp till skrevet.........
 
***
 
 
 

Kommentarer
Postat av: B

Sagt det förr - säger det igen - grattis. Om någon ska ha pengar är det du! Och du, jag är också trött på folk.... och du jag kan ingenting om bilar och har därför ingen åsikt...

2014-11-06 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0