English

Om ni haft funderingar på att trycka in en tvål i röven 
 
och
 
kommit fram till att ni vill prova
 
Gör det inte
 
Det är sanslöst svårt att få ut den
 
***
 

Hon hade ju sagt så, uttryckt sig på det sättet

Med sitt anglifierade språkbruk

”I have feelings deep inside…I have feelings deep inside for you..."

 

Inget hittade jag, ingenting av det hon sagt

när jag öppnade henne med kniven

Viskade tyst, mest för mig själv

"Liar"

 

***

Kollade av några av mina texter på en sajt där man bedömer innehållet huruvida det är ett variationsrikt språk, om det är lätt att förstå eller drar sig åt det byråkratiska hållet med mera.

Utlagt i statistiken fanns bland annat våra politiska partier, män som kvinnor.

Markerade på skalan som små punkter

Min markering hamnade för sig själv

Helt för sig själv och långt från någon annan

JAG (låter som en jävla centerpartist) är mycket nöjd med resultatet. Det var positivt

Nu ska jag skriva mer

Min hybris kommer inte lägga sig

***

Uttrycket "Att växa som människa" 

har jag tolkat på mitt vis

Misstolkat grovt

#fetto

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: B

Helt fantastiskt!

2014-10-05 @ 21:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0