Frisörer

Senaste besöket hos en frisör var någon gång på 90-talet
Bad henne klippa ur lite hår så det skulle bli lite glesare och lättare
Det blev det
 
Lider av sviterna fortfarande
 
***
 
Alla ungar ska diagnostiseras idag
 
En del får raseriutbrott och får medicin och en diagnos
 
En femtioåring som tröttnat på människor och får raseriutbrott
 
Vad får han för diagnos och medicin då? 
 
Gubbgrinig och mjölk?
 
***
 
Veckans ord tänkte jag bjuda på här men hade så jäkla svårt att bestämma mig för vad det skulle vara
Funderade länge 
 
Det blev
 
ALEKTOPAT
 
Tror jag
 
***
 
Mitt personbästa på 2 kilometer löpning är 5.50 min (de första två på en sexkilometersrunda)
 
Idag tar det 2 minuter att ta sig 55 meter
 
Tror det beror på att idag tar min kropp lite för mycket vind för att det ska gå riktigt fort
 
Luftmotstånd har betydelse
 
***
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0