Året närmar sig sitt slut....

Nästa år startar ännu en gång tävlingen där jag försöker komma ikapp min mage. Att alltid vara en halvmeter efter kan sätta sig mentalt och det är jobbigt, inte tu tal om annat. Men gör ett försök. Igen. 
 
***
 
Nästa år kommer jag att bli hårdare. Alla jävlar som uttrycker sig som rassar, nassar eller liknande kommer kapas från allt jag håller på med. Det gäller jobb eller vad fan som helst. Antagligen blir jag en ensam jävel men det får jag väl ta då. Någon lär ju visa ryggrad. Ogillar rövslickande och att se mellan fingrarna. 
 
***
 
Nästa år ska jag försöka sätta personliga rekord i olika skrotlyft. Som gammal gubbe. Börjar bli många som håller på nu med olika styrkemoment. Så man lär ju träna för att hänga med. 
 
***
 
Nästa år så ska jag också försöka med en massa saker som jag försökt med förut. 
  • att få pungskinnet att täcka hela den stora skålen vi brukar ha sallad i
  • att på årets fiskestämma vara tyst
  • att pissa högre än det längsta och samtidigt mäta med lasern
  • att få håret i öronen sluta växa med hjälp av kemikalier. Som jag beställt på internet
  • att jobba in travhästar över mållinjen i eftersändningar 
 ***
 
Nästa år ska jag också sluta med att börja alla meningar med nästa år
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Storm

Vet att du nämnt mig som rövslickare, men det skiter jag i!
Håller på dig och dina rader ändå.
Hae't Gött!

2015-12-30 @ 11:54:01
Postat av: Mr Pink

Bra där :-) Skrev ju att jag ogillar rövslickande, inte rövslickare. Så tycker om dig ändå då ;-)

2015-12-30 @ 14:30:18
Postat av: Åsa-nesse

Eva och jag önskar dig och de dina ett gott nytt år och önskar dig lycka till med dina löften. Själv lovar jag mig själv att inte gå ut på för tunn is utan hellre ta båten på större isfria ytor, ska också träna mer och försöka acceptera det jag inte kan förändra. Usch va snusförnuftigt! Gött mos till en go gubbe. Hälsar Nesse på Åsen

2015-12-31 @ 09:00:16
Postat av: Mr Pink

Stort tack detsamma, Nesse :-) Hälsa Eva och sköt om er. Ska försöka ta till mig att acceptera det jag inte kan förändra ;-) Tjipp/

2015-12-31 @ 13:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0